torstai 15. helmikuuta 2018

Työhulluutta(-ko?)

Meillä on tänään ollut lomaa, on vielä huomennakin.
Ja mä olen nyt jo ihan vaikeuksissa.
Mun on todella hankala rentoutua, kun kello lähenee iltapäivällä puolta neljää. Jalat haluaisi viedä mua navetalle töihin.
Aamullakin oli tarkoitus nukkua myöhään, kun pitkästä aikaa on siihen mahdollisuus. Heräsin ennen kuutta...

Mua alkoi tosissaan ahdistaa, kun ei päässyt töihin, niin mies sanoi, että vie koira lenkille. No minä vein ja sinne jäi ahdistus, puoli metriseen hankeen 😌
Koira oli ihan intona, vaikka se oli koitua sille liian syväksi lumeksi. Sisulla se silti painoi eteenpäin ja päästiin metsään, jossa lunta ei ollu ku 10 senttiä.

Pian pääsee yönavettaa tekemään ja katsomaan rakkaita lehmiä ja nuorkarjaa 😙

Ehkä seuraavalla lomalla olisi parempi häipyä huitsin nevadaan.

2 kommenttia:

  1. Jos on tottunu herään joka aamu aikaisin, niin eihän sitä pysty nukkumaan... ja mukavaa on, että tykkää työstään niin että lomallakin haluis sitä tehdä :)

    VastaaPoista
  2. Tykkään kyllä työstäni, mutta olis kiva viettää lomakin ilman, että tekis mieli mennä töihin, mutta se ei oo ikinä multa onnistunu jos olen kotona.

    VastaaPoista